Liknande böcker
Synchroservice!: The Innovative Way To Build A Dynasty Of Customers
Bok av Richard J. Schonberger Edward M. Jr. Knod Edward M. Jr. Knod
Loyalty Rules
Bok av Frederick F. Reichheld
Från nöjda kunder till glödande fans
Bok av Kenneth H. Blanchard
The Mesh: Why the Future of Business Is Sharing
Bok av Lisa Gansky Lisa Gansky
Service! Some People Just Don't Get It
Bok av Trapper Woods
The Dynamics of Service : Reflections on the Changing Nature of Customer...
Bok av Barbara A. Gutek
Marknadsledarnas disciplin : kundval, värdespecificering, marknadsledarskap
Bok av Michael Treacy
Customer-Centered Reengineering : Remapping for Total Customer Value
Bok av Edwin T. Crego Peter D. Schiffrin Peter D. Schiffrin
#resolve to Evolve: How Being Personal about Business Can Help It Grow
Bok av Megan Driscoll
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!