Liknande böcker
Marketing Beyond the Textbook - Emerging Perspectives in Marketing Theor...
Bok av Christofer Laurell
Varumärkestango : fem steg för dig, ledningsgruppen & medarbetarna till...
Bok av Kaj Runelund
Varumärkesstrategi i verkligheten
Bok av Henrik Uggla
Retail design : den fysiske butikken som markedsføringskanal
Bok av Marit Andreassen
Portföljstrategier : varumärket som lagspelare
Bok av Henrik Uggla
Revenue Management Aus Der Kundenperspektive : Grundlagen, Problemfelder...
Bok av Torsten Tomczak
Die Bedeutung Des Preises Aus Konsumentensicht (B2c)
Bok av Tuncay Durmus
Facebook-Commerce : Erwartungshaltung von Nutzern sowie Evaluierung exis...
Bok av Thomas Lipfert
Blogging For Profit: The Ultimate Beginners Guide to Creating, Marketing, and Monetizing a Successful Blog
Bok av Richard Hall
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!