Liknande böcker
Ideas in Marketing: Finding the New and Polishing the Old
Bok av Krzysztof Kubacki
Creating Marketing Magic and Innovative Future Marketing Trends [electro...
Bok av Tim Foster
Back to the Future: Using Marketing Basics to Provide Customer Value : P...
Bok av Nina Krey
Software for People : Fundamentals, Trends and Best Practices
Bok av Alexander. Maedche
Proceedings of the 2010 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Dawn R. Deeter-Schmelz
Creating and Delivering Value in Marketing : Proceedings of the 2003 Aca...
Bok av Harlan E. Spotts
The 1980’s: A Decade of Marketing Challenges : Proceedings of the 1981 A...
Bok av Venkatakrishna V Bellur
Revolution in Marketing: Market Driving Changes : Proceedings of the 200...
Bok av Harlan E Spotts
The Sustainable Global Marketplace
Bok av Mary Conway. Dato-on
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!