Liknande böcker
Ideas in Marketing: Finding the New and Polishing the Old
Bok av Krzysztof Kubacki
Creating and Delivering Value in Marketing : Proceedings of the 2003 Aca...
Bok av Harlan E. Spotts
Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy
Bok av Harlan E. Spotts
Revolution in Marketing: Market Driving Changes : Proceedings of the 200...
Bok av Harlan E Spotts
New Meanings for Marketing in a New Millennium : Proceedings of the 2001...
Bok av Melissa Moore
Proceedings of the 2002 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Harlan E. Spotts
Proceedings of the 1999 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Charles H. Noble
Proceedings of the 1993 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Michael. Levy
Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty
Bok av Harlan E. Spotts
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!