Liknande böcker
Revolution in Marketing: Market Driving Changes : Proceedings of the 200...
Bok av Harlan E. Spotts
Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference
Bok
Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy : Proce...
Bok av Harlan E. Spotts
Dynamics of Cross-Border Flow-Performance Relationships : The Case of Eu...
Bok av Simon Weiler
Proceedings of the 1999 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Charles H. Noble
Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Ja...
Bok av Harlan E. Spotts
Proceedings of the 2000 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Harlan E. Spotts
The End of Branding : What Really Drives Consumers to Buy: Marketing Tha...
Bok av Marc Rutschmann
Proceedings of the 1991 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference
Bok
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!