Liknande böcker
Creating and Delivering Value in Marketing : Proceedings of the 2003 Aca...
Bok av Harlan E. Spotts
New Meanings for Marketing in a New Millennium : Proceedings of the 2001...
Bok av Melissa Moore
Revolution in Marketing: Market Driving Changes : Proceedings of the 200...
Bok av Harlan E Spotts
Ideas in Marketing: Finding the New and Polishing the Old
Bok av Krzysztof Kubacki
Proceedings of the 1989 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Jon M Hawes
Proceedings of the 1984 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Jay D. Lindquist
The 1980’s: A Decade of Marketing Challenges : Proceedings of the 1981 A...
Bok av Venkatakrishna V Bellur
Proceedings of the 1993 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Michael. Levy
Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy
Bok av Harlan E. Spotts
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!