Liknande böcker
Brand Hate : Navigating Consumer Negativity in the Digital World
Bok av S Umit Kucuk
Advances in Luxury Brand Management
Bok av Jean Noel Kapferer
The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic B...
Bok av Colin L Campbell
Sharma, Piyush: Intercultural Service Encounters
Bok av Piyush. Sharma
Larsen, Friðrik: Energy Branding
Bok av Friðrik. Larsen
Advances in Chinese Brand Management
Bok av John M T Balmer
Parniangtong, Sathit: Competitive Advantage of Customer Centricity
Bok av Sathit. Parniangtong
Rediscovering the Essentiality of Marketing : Proceedings of the 2015 Ac...
Bok
Cavallone, Mauro: Marketing and Customer Loyalty
L'approccio TES marketing - dal delivered mix alla fidelizzazione
Bok av Mauro. Cavallone
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!