Liknande böcker
Advances in Luxury Brand Management
Bok av Jean Noel Kapferer
Sharma, Piyush: Intercultural Service Encounters
Bok av Piyush. Sharma
Pop-up retailing : managerial and strategic perspectives
Bok av Gary Warnaby
The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic B...
Bok av Colin L Campbell
Cavallone, Mauro: Marketing and Customer Loyalty
L'approccio TES marketing - dal delivered mix alla fidelizzazione
Bok av Mauro. Cavallone
Brand Hate : Navigating Consumer Negativity in the Digital World
Bok av S Umit Kucuk
Trust Factor
Bok av Keld. Jensen
Parniangtong, Sathit: Competitive Advantage of Customer Centricity
Bok av Sathit. Parniangtong
Larsen, Friðrik: Energy Branding
Bok av Friðrik. Larsen
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!