Liknande böcker
Marketing
Bok av Willy Schneider
Hello, My Name Is Awesome: How to Create Brand Names That Stick
Bok av Alexandra Watkins
Tjänsteinnovation
Bok av Anders Gustafsson, Per Kristensson, Lars Witell
Du är en storyteller - vare sig du vill eller inte!
Bok av Kjell Dahlin
The Gender Intelligent Retailer
Bok av Joanne. Thomas Yaccato
Möten kring design : om mötet mellan design, teknik och marknadsföring
Bok av Ulla Johansson
Marknadsföring : modeller och principer
Bok av Carl Gezelius
Mediababe : [9 steg till spännande jobb och nya kunder]
Bok av Jacqueline Kothbauer
Marketing Und Gesellschaft
Bok av W F Fischer-Winkelmann
Nicht-Marktökono mik) auf, die bisher in der Marketingdiskussion grundsätzlich ausgeklammert wurden.
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!