Liknande böcker
Marketing Und Vertrieb: Fundamente Für Die Marktorientierte Unternehmens...
Bok av Peter Winkelmann
Marketing bei Sportveranstaltungen
Bok av Peter W. Heermann
Vertriebskonzeption und Vertriebssteuerung : Die Instrumente des integri...
Bok av Peter Winkelmann
How to win in key account management : experiences of a scarred KAM
Bok av Jan Lind
Boosta din business
Bok av Charlotte Hågård Ann Ljungberg Susanne Hellman Holmström Petra Ariton Dorotea Pettersson Siv Thuresdotter Anna Åberg Ingrid Tollgerdt-Andersson Fia Hobbs Sofia Gynge Annika Elgeskog Eva Björklund Persson Charlotta Lagerberg-Thunes Tuija Räsänen Maria Lindahl Pollard Linda Björck Käthe Nilsson Marie
Att sälja och ta betalt för kunskap
Bok av Britt-Marie Ahrnell
Asian Branding
Bok av Ian Batey
Contenthandboken
Bok av Pontus Staunstrup
Scientification of Marketing
Bok av Peter S. H. Leeflang
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!