Liknande böcker
The Psychology of Financial Consumer Behavior
Bok av Dominika Maison
Der Fluency Effekt in der Markt- und Werbepsychologie : Eine Meta Analyse
Bok av Ulrike Beyer
Gesellschafts- Und Gluecksspiel: Staatliche Regulierung Und Suchtpraeven...
Bok av Tilman Becker
Business Television ALS Instrument Der Au endienstkommunikation
Bok av Frank Hoffmann
Longitudinale Betrachtung Der Kognitiven Dissonanz : Eine Tagebuchstudie...
Bok av Monika Koller
Approaching Consumer Culture : Global Flows and Local Contexts
Bok av Evgenii︠a︡ Krŭsteva-Blagoeva
Digitala beteenden : en verktygslåda för kundfokuserad design
Bok av Arvid Janson, Niklas Laninge
Communication Skills
Bok av Ace McCloud
Besonderheiten Der Geschenksituation Und Ihre Auswirkungen Auf Das Konsumentenverhalten
Bok av Hans-Volker Eichler
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!