Liknande böcker
Major differences along the supply chain between B2B and B2C marketing w...
Bok av Sebastian Meyer
Consumer Behavior. the Role of Consumer Behavior in Marketing Strategy i...
Bok av Ravi Kumar
Entrepreneurship Higher Education in Europe : State of the Art and Marke...
Bok av Angelo Riviezzo
The Marketing Plan of Solar Frame in Germany
Bok av Shanshan Ren
Successful Promotion of Consumer Goods in Vietnam
Bok av Fabian Heymer
Beyond the Choice of Entry Mode - A Case Study of Micropower
Bok av Karl Nordhill
The Marketing Strategy of the Foreign Hypermarket Wal-Mart in China
Bok av Nicola Gundrum
Telefonica O2 Germany's My Handy Model - The way out of the Acquisition...
Bok av Manfred Damsch
B2B Versus B2c Marketing - Major Differences Along the Supply Chain of Fast Moving Consumer Goods (Fmcg)
Bok av Hauke Barschel
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!