Liknande böcker
The Effect of In-Store TV in Supermarkets on Customer-Based Brand Equity...
Bok av Christian UEffing
Analysis of the Relation Between Consumer Behaviour and Applying of the...
Bok av Siamak Hadifar
Creating Customer Value in a Service-Dominant Environment : The role of...
Bok av Thilo Kiefer
Schweppes - How the Beverage Brand Affects UK's Consumer Behaviour
Bok av Benjamin Buchwald
Assessing the Effectiveness of Service Delivery Reform. the Quest for Cu...
Bok av Meseret Ayenew
International Joint Ventures in Brazils Markets : Overcoming Market Entr...
Bok av Siegfried Hotter
Advertising in Europe : Advertising as Communication / The World of Adve...
Bok av Silke Tischendorf
Analysis of Cultural Differences and Their Effects on Marketing Products...
Bok av Matthias Boeing
The Role of Perception in Consumer Behaviour
Bok av Marco Erlenkamp
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!