Liknande böcker
The Impact of Technology on Marketing Strategy
Bok av Volker Schmid
The Rise of Collaborative Consumption on the Example of Couchsurfing
Bok av Markus Karmann
Validating the Social Media Strategies of Adidas and Nike on Facebook an...
Bok av Anna Lena Bischoff
Brands, Colours, Images and the Bio-Sign. Influences of Food Label's Con...
Bok av Plamen Marchev
Effects of the co-branding strategy in the luxury industry on Chinese co...
Bok av Lucy Cheramy
Why do satisfied customers defect? A look at the concept of customer sat...
Bok av Thomas Bister-Fusser
The Support of Value Co-creation : A Critical Determination of the Inter...
Bok av Adris Osmani
M &; a of the Commerzbank and Dresdner Bank
Bok av Philipp Gau
The Impact of Consumer Ethnocentrism and Consumer Cosmopolitanism on Consumption Behaviour
Bok av Barbara Egger
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!