Liknande böcker
A Study on Consumer Decision Making of Canned Foods Purchases in Seri Is...
Bok av Musfirah Mohamad
B2B Versus B2c Marketing - Major Differences Along the Supply Chain of F...
Bok av Hauke Barschel
Consumer Behavior. the Role of Consumer Behavior in Marketing Strategy i...
Bok av Ravi Kumar
Entrepreneurship Higher Education in Europe : State of the Art and Marke...
Bok av Angelo Riviezzo
Adoption of Alternative Fuel Vehicles - A Consumer Perspective
Bok av Florentin Rack
The Marketing Plan of Solar Frame in Germany
Bok av Shanshan Ren
Word of mouth-Strategien im Internet in der Kundenkommunikation
Bok av Julia Klapczynski
Arbeitgeberreputation durch Word of mouth-Kommunikation in Online Social...
Bok av Julia Klapczynski
Successful Promotion of Consumer Goods in Vietnam
Bok av Fabian Heymer
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!