Liknande böcker
Talententwicklung und Kompetenzentwicklung im Fussball
Bok av Bogdan Spasic
Ein Literaturbericht zu 'Movements and Media as Interacting Systems von...
Bok av Nicole Biedermann
eOctopus in Hong Kong - A feasibility study
Bok av Ben Beiske
The Merger of 'Sanofi-Aventis' as an Example for Reasons and Consequence...
Bok av Martin Wenderoth
Co-Branding as a brand strategy. An analysis from the resource-based view
Bok av Frederic Begemann
Besonderheiten Einer Produkteinf hrung Im Sport, in Verbindung Mit Einer...
Bok av Philipp Klinger
A Study on Consumer Decision Making of Canned Foods Purchases in Seri Is...
Bok av Musfirah Mohamad
Krisenkommunikation Von Gro unternehmen : Zum Einfluss ausgewählter Komm...
Bok av Sarah Maulhardt
Sport Sponsorship as a Promotional Vehicle in Overseas Markets
Bok av Nina Rakowski
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!