Liknande böcker
Strategic Marketing : Assessment of why the Sony Walkman brand lost out...
Bok av Markus Baum
International Joint Ventures in Brazils Markets : Overcoming Market Entr...
Bok av Siegfried Hotter
Definition and Market Analysis of the Tesla Motors Model S
Bok av Erik Somssich
Creating Customer Value in a Service-Dominant Environment : The role of...
Bok av Thilo Kiefer
Das Spiel Hinter Dem Spiel - Eine Qualitative Analyse Der Beziehungs- Un...
Bok av Martin Fett
Analysis of Cultural Differences and Their Effects on Marketing Products...
Bok av Matthias Boeing
Analysis of the Relation Between Consumer Behaviour and Applying of the...
Bok av Siamak Hadifar
Schweppes - How the Beverage Brand Affects UK's Consumer Behaviour
Bok av Benjamin Buchwald
Strategic Branding - The Difficulty of the Term and Trademark Fu ball Wm 2006
Bok av Hannah Schatte
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!