Liknande böcker
Analysis of Cultural Differences and Their Effects on Marketing Products...
Bok av Matthias Boeing
Returns on Omnichannel Marketing. Towards a Holistic Framework to Manage...
Bok av Insa Schniedermeier
Strategic Marketing : Assessment of why the Sony Walkman brand lost out...
Bok av Markus Baum
Creating Customer Value in a Service-Dominant Environment : The role of...
Bok av Thilo Kiefer
SÄLJ! - Konsten att sälja vad som helst till vem som helst
Bok av Fredrik Author Eklund
Online Banking and the Role of Crm : The impact of the internet as onlin...
Bok av Sam Ian
International Joint Ventures in Brazils Markets : Overcoming Market Entr...
Bok av Siegfried Hotter
Analysis of the Relation Between Consumer Behaviour and Applying of the...
Bok av Siamak Hadifar
A Study of Customer's Attitudes to Cross Selling by Banks with Particularly Reference to the Practice in Libya : Marketing
Bok av Sam Ian
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!