Liknande böcker
Country-of-Origin Effects and Competitive Advantage : The Role of a Coun...
Bok av Philip Sipos
Analysis of the Bio- And Nano-Technological Market of Germany to Find Ma...
Bok av Daniel Bartel
The influence of differing market characteristics on Lufthansa's strateg...
Bok av Andreas Rostin
Red biotechnology in Germany : environmental factors to an entrance of t...
Bok av Michael Mallek
Mercedes Benz Cars Germany - Market Analysis : Using the Approach of SWO...
Bok av Thilo Ketschau
Achieving strategic agility. On the fast track to superior performance i...
Bok av Stefano Turconi
Strategies of adaptation and commercialisation from global entertainment...
Bok av Mario Ziemkendorf
The Sarbanes-Oxley Act - Accounting and Conservatism : An analysis mainl...
Bok av Denis Stein
How to Reduce Costs and Increase Market Share Through Rationalization of the Design Process of Products
Bok av Alexander Voets
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!