Liknande böcker
Atomization overcome? The case of the European blogosphere in Fostering...
Bok av Andre Feldhof
Coca-Cola's Marketing Strategy : An Analysis of Price, Product and Commu...
Bok av Julia Anders
Arbeitgeberreputation durch Word of mouth-Kommunikation in Online Social...
Bok av Julia Klapczynski
Intercultural Communication as a Strategy of Global Marketing : Marketin...
Bok av Kathrin Gerbe
Word of mouth-Strategien im Internet in der Kundenkommunikation
Bok av Julia Klapczynski
Collaboration in Intercultural Organizations According to the Cultural D...
Bok av Mario Berg
Medienfreiheit in Estland Und Ungarn : Ein Vergleich der Entwicklung in...
Bok av Sascha Brandt
Medien in Kulturkonflikten - Der Journalist ALS Kultureller Vermittler?
Bok av Silvia Stillert
Economic Analysis of GSM Operation in Nigeria
Bok av Eyo Essien
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!