Liknande böcker
A case study of EasyJet and the airline industry
Bok av Florian Mayer
Analysis of the Biotechnological Market of Russia to Find a Market Entry...
Bok av Franziska Koal
Country-of-Origin Effects and Competitive Advantage : The Role of a Coun...
Bok av Philip Sipos
Telefonica O2 Germany's My Handy Model - The way out of the Acquisition...
Bok av Manfred Damsch
B2B Versus B2c Marketing - Major Differences Along the Supply Chain of F...
Bok av Hauke Barschel
Why do satisfied customers defect? A look at the concept of customer sat...
Bok av Thomas Bister-Fusser
A Study on Consumer Decision Making of Canned Foods Purchases in Seri Is...
Bok av Musfirah Mohamad
The Support of Value Co-creation : A Critical Determination of the Inter...
Bok av Adris Osmani
Beyond the Choice of Entry Mode - A Case Study of Micropower
Bok av Karl Nordhill
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!