Liknande böcker
The Role of Perception in Consumer Behaviour
Bok av Marco Erlenkamp
The Effect of In-Store TV in Supermarkets on Customer-Based Brand Equity...
Bok av Christian UEffing
Analysis of the Relation Between Consumer Behaviour and Applying of the...
Bok av Siamak Hadifar
Strategic Branding - The Difficulty of the Term and Trademark Fu ball Wm...
Bok av Hannah Schatte
Living the Brand : Wie Behavioral Branding mit Hilfe Interner Unternehme...
Bok av Sandra Konersmann
Efficient Consumer Response Der Zweiten Generation - Werdegang Eines Str...
Bok av Katrin Nottmeier
The Effects of the Economic Crisis on the Luxury Brand Market
Bok av Angela Eva Alunni
Citibank : Launching the Credit Card in Asia Pacific - Bearbeitung der F...
Bok av Andreas Birkholz
Schweppes - How the Beverage Brand Affects UK's Consumer Behaviour
Bok av Benjamin Buchwald
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!