Liknande böcker
The impact of emotional branding on brand loyalty in the skin care market
Bok av Jennifer Sonntag
Analysis of GIS-Software - A GIS Software Market Survey in the Business...
Bok av Ondrej Horsky
View on Reasons for Swedish Smes to Change or Not to Change Export Modes...
Bok av Tobias/ Lassek S / Gence Bruggemann Tobias/ Lassek S / Gence Br Ggemann
The technology acceptance model (r-TAM) for mobile commerce. A revision...
Bok av Rangappa Yaraddi
Smart Grid und Smart Metering. Chancen und Risiken des intelligenten Str...
Bok av Stephan Röß
Zukunftsgeschäft Video on Demand? Das Marktwachstum von Microsoft durch...
Bok av Benny Kuder
"Absatzwirtschaft 10/2009" - Themenuberblick Ausgewahlter Inhalte Und He...
Bok av Isabella Beyer
Healthcare-Marketing: Eine Untersuchung zu den Potenzialen und Grenzen d...
Bok av Marc Castillon
'Hard Earned': The Not So Hidden Message of 'Bowtime'
Bok av Samantha Brough
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!