Liknande böcker
Kooperationsmarketing : Theorien, Erscheinungsformen, Erfolgsfaktoren, C...
Bok av Katharina Maute
Markenkriterien &; Kommunikationswege von NGOs am Beispiel Greenpeace
Bok av Katharina Maute
Die Bedeutung Von Prominenz F r Events
Bok av Katharina Maute
Brands, Colours, Images and the Bio-Sign. Influences of Food Label's Con...
Bok av Plamen Marchev
Market Potential of the Ruma(c) Marker-System in the Canadian Market for...
Bok av Caroline Bussenius
Web 2.0. the New Showroom for Fashion Brands
Bok av Steffen Achenbach
A New Theory of Branding for the Online Environment?
Bok av Volker Schmid
The Merger of 'Sanofi-Aventis' as an Example for Reasons and Consequence...
Bok av Martin Wenderoth
The Meaning of Arts for Brands
Bok av Katharina Maute
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!