Liknande böcker
Influencer Marketing. Überschätzter Trend oder nachhaltig wirksames Komm...
Bok av Svenja Rook
The international marketing strategy of Dilma Tea
Bok av Dilhani Perera
PR vs. Marketing - Should They Be Partners or Rivals?
Bok av Janine Pentzold
Menschenbilder in Der Werbung
Bok av Holger Depenbrock
Web 2.0 in Der Unternehmenskommunikation. Grundlagen, Anwendungen, Fallb...
Bok av Martin Ke Ler Martin Kessler
Emotionen im Marketingkontext. Werbepsychologie
Bok av Else Kunze
Politikvermittlung Durch Das Fernsehen
Bok av J. Rgen Menze Jurgen Menze
Informationswertbestimmung Auf Der Grundlage Der Informationsertragswert...
Bok av Gernot Josef Schwed
Online Marketing and Its Critical Success Factors
Bok av Katie Maingi
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!