Liknande böcker
The Meaning of Arts for Brands
Bok av Katharina Maute
Analysis of the Best Ager market for the tourism industry
Bok av Linda Woog
The Merger of 'Sanofi-Aventis' as an Example for Reasons and Consequence...
Bok av Martin Wenderoth
Wii Innovate. How Nintendo created a New Market through the Strategic In...
Bok av Jorg Ziesak
Social Media Relations - Herausforderungen Und Erfolgsfaktoren F r Npos...
Bok av Grit Steckmann
Validating the Social Media Strategies of Adidas and Nike on Facebook an...
Bok av Anna Lena Bischoff
Crowdsourcing. Essential Factors for successful Crowdsourcing in Product...
Bok av Sultan Ozge Yaldiz
Nutzerakzeptanz personalisierter Werbung im Web 2.0 : Eine empirische Un...
Bok av Henriette Smalla
Web 2.0. the New Showroom for Fashion Brands
Bok av Steffen Achenbach
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!