Liknande böcker
Psychographic Target Group Analysis on the Basis of an Empirical Researc...
Bok av Robert Tonnis
Understanding the Showrooming Phenomenon
Bok av Christel Zaubitzer
Marketing Differences Between Traditional Airlines and Low-Cost Airlines...
Bok av Nils Kernchen
United colors of Benetton. A company of colors and controversies
Bok av Marion Maguire
Zur Profilierung im Wettbewerb mit Hilfe des Retail Branding : Ziele, Ge...
Bok av Julia Komhoff
Einflussgrossen Und Wirkung Von Kundenbindung
Bok av Frank Kretzschmar
Embodiment und Marketing
Bok av Lukas Sticksel
Marketing Einfach Und Kompakt. F r Kleinunternehmen, Familienbetriebe Un...
Bok av Hans-Jurgen Borchardt
Chinese Consumerss Behaviours. the Chinese Market, Retail Strategies and Consumer Groups
Bok av Lisa Bouam
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!