Liknande böcker
Al-Jazeera as a tool for Qatari foreign policy?
Bok av Sukayna El-Zayat
Was zeichnet impulsive Kaufentscheidungen aus? Zur Studie Impulsive Cons...
Bok av Christoph Friedrichs
Intercultural Communication as a Strategy of Global Marketing : Marketin...
Bok av Kathrin Gerbe
English Used as a Corporate Language in Non-English Companies
Bok av Sabine Lavid
The FIFA World Cup as a Business Opportunity for Qatar. Analyzing Cultur...
Bok av Jennifer Steinweg
The Analysis of Scientific Disciplines and Their Development Using a Soc...
Bok av Nikolaus Schmidt
Language as Part of Intercultural Competence. Modern Languages and Their...
Bok av Markus Giesecke
Language and Power in the Discourse of an Islamist Thinker : A Case Study
Bok av Brahim Hiba
Packaging as a Competition Tool
Bok av Shruti Chaudhary
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!