Liknande böcker
Exzerpt des Kapitels 'I, We and They des Fachbuchs 'Cultures and Organiz...
Bok av Stefanie Handwerg
Intercultural Communication as a Strategy of Global Marketing : Marketin...
Bok av Kathrin Gerbe
Atomization overcome? The case of the European blogosphere in Fostering...
Bok av Andre Feldhof
Political Economy of the global media business : Why corporate interests...
Bok av Sebastian Plappert
Sequenzanalyse Der Musicalnummer Make 'em Laugh Aus Dem Film Singin' in...
Bok av Cornelia Steinigen
Arbeitgeberreputation durch Word of mouth-Kommunikation in Online Social...
Bok av Julia Klapczynski
Strategies of adaptation and commercialisation from global entertainment...
Bok av Mario Ziemkendorf
Kultur Und Kommunikation. Das Kulturverst ndnis Und Kulturelle Unterschi...
Bok av Karolin Flugel
Collaboration in Intercultural Organizations According to the Cultural Dimension Models of Geert Hofstede
Bok av Mario Berg
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!