Liknande böcker
Psychographic Target Group Analysis on the Basis of an Empirical Researc...
Bok av Robert Tonnis
Eventmarketing. Konstruktion Von Erlebnissen in Der Modernen Markenfuhrung
Bok av Oliver Ole Vorsprecher
Digitale Werbung. Zukunft in Social Communities
Bok av Oliver Hoffmann Oliver Hoffmann
Bio vs. Regionalit t. Eine Bestandsaufnahme in Der Lebensmittelbranche
Bok av Beatrice Caroline Daumiller
Marktpotentiale und Perspektiven fur europaische Unternehmen in Zentrala...
Bok av Jennifer Draba
Die Wirkung Des Eventmarketings in Der Markenkommunikation
Bok av Fenja Falkenthal
Einsatzpotenziale Des Guerilla Marketing in Kmu. Eine Marketing-Kampagne...
Bok av Tobias Pieper
Die Rolle Von Social Media in Der Krisenkommunikation. Der Fall BP Und D...
Bok av Florian Covi
Impact of Motivations to Generate User-Generated Content on Purchasing Decisions of Consumers of Hospitality Industry in Pakistan
Bok av Umair Tahir
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!