Liknande böcker
The Support of Value Co-creation : A Critical Determination of the Inter...
Bok av Adris Osmani
Brands, Colours, Images and the Bio-Sign. Influences of Food Label's Con...
Bok av Plamen Marchev
The Impact of Consumer Ethnocentrism and Consumer Cosmopolitanism on Con...
Bok av Barbara Egger
The Merger of 'Sanofi-Aventis' as an Example for Reasons and Consequence...
Bok av Martin Wenderoth
M &; a of the Commerzbank and Dresdner Bank
Bok av Philipp Gau
Validating the Social Media Strategies of Adidas and Nike on Facebook an...
Bok av Anna Lena Bischoff
A case study of EasyJet and the airline industry
Bok av Florian Mayer
Why do satisfied customers defect? A look at the concept of customer sat...
Bok av Thomas Bister-Fusser
Report and Evaluation of the Asos Website
Bok av Luke Gipson
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!