Liknande böcker
Analysis of Cultural Differences and Their Effects on Marketing Products...
Bok av Matthias Boeing
The Entry of Low-Cost Airlines into the Market for Long-Haul Flights : A...
Bok av Jakob Stemmler
The Effect of In-Store TV in Supermarkets on Customer-Based Brand Equity...
Bok av Christian UEffing
International Joint Ventures in Brazils Markets : Overcoming Market Entr...
Bok av Siegfried Hotter
Definition and Market Analysis of the Tesla Motors Model S
Bok av Erik Somssich
Strategic Marketing : Assessment of why the Sony Walkman brand lost out...
Bok av Markus Baum
Analysis of the Relation Between Consumer Behaviour and Applying of the...
Bok av Siamak Hadifar
Optimisation of Procurement Processes by the Example Sanitartechnik Eise...
Bok av Markus Gro
The Effects of the Economic Crisis on the Luxury Brand Market
Bok av Angela Eva Alunni
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!