Liknande böcker
The Marketing Strategy of the Foreign Hypermarket Wal-Mart in China
Bok av Nicola Gundrum
B2B Versus B2c Marketing - Major Differences Along the Supply Chain of F...
Bok av Hauke Barschel
Entrepreneurship Higher Education in Europe : State of the Art and Marke...
Bok av Angelo Riviezzo
The Impact of Technology on Marketing Strategy
Bok av Volker Schmid
Country-of-Origin Effects and Competitive Advantage : The Role of a Coun...
Bok av Philip Sipos
Applicability of Mobile Marketing in the Marketing Mix of Trade Fair Org...
Bok av Immo Prenzel
Effects of the co-branding strategy in the luxury industry on Chinese co...
Bok av Lucy Cheramy
The Marketing Plan of Solar Frame in Germany
Bok av Shanshan Ren
Consumer Behavior. the Role of Consumer Behavior in Marketing Strategy in the 3 Marketing Stimuli
Bok av Ravi Kumar
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!