Liknande böcker
When Luxury Meets Art : Forms of Collaboration between Luxury Brands and...
Bok av Olga Louisa. Kastner
Schönhoff, Alejandro-Marcel: Does Multi-stage Marketing Pay?
Bok av Alejandro-Marcel. Schönhoff
Gross:Growing Brands Through Sponsorshi
Bok av Philip. Gross
Does Multi-stage Marketing Pay? : Creating Competitive Advantages Throug...
Bok av Alejandro-Marcel Schonhoff
Ernst:Factors Driving Social Network Si
Bok av Claus-Peter H. Ernst
Posthumus, Jan: Use of Market Data in the Recruitment of High Potentials
Bok av Jan. Posthumus
Bakker, Diederich: Vertical Brand Portfolio Management
Bok av Diederich. Bakker
Lucas:Sponsor- and Country-Related Pred
Bok av Christian. Lucas
Knecht, Matthias: Diversification, Industry Dynamism, and Economic Performance
Bok av Matthias. Knecht
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!