Liknande böcker
Online Channel Integration : Value Creation and Customer Reactions in On...
Bok av Jochen. Binder
Determinants of Private Label Attitude : Predicting Consumers' Brand Pre...
Bok av Stefanie. Weiß
Innovation in a High Technology B2B Context : Exploring Supply Networks,...
Bok av Monika Maria. Möhring
When Luxury Meets Art : Forms of Collaboration between Luxury Brands and...
Bok av Olga Louisa. Kastner
Gross:Growing Brands Through Sponsorshi
Bok av Philip. Gross
Posthumus, Jan: Use of Market Data in the Recruitment of High Potentials
Bok av Jan. Posthumus
Haller, Jörg: Open Evaluation
Bok av Jörg. Haller
Schönhoff, Alejandro-Marcel: Does Multi-stage Marketing Pay?
Bok av Alejandro-Marcel. Schönhoff
Chehimi, Nadine: The Social Web in the Hotel Industry
Bok av Nadine. Chehimi
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!