Liknande böcker
Proceedings of the 2000 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Harlan E. Spotts
Proceedings of the 1999 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Charles H. Noble
Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Ja...
Bok av Harlan E. Spotts
Proceedings of the 2002 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Harlan E. Spotts
The Quintessence of Marketing
Bok av Nils Bickhoff
The Seven Principles of WOM and Buzz Marketing
Bok av Panos Mourdoukoutas
Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy : Proce...
Bok av Harlan E. Spotts
Revolution in Marketing: Market Driving Changes : Proceedings of the 200...
Bok av Harlan E. Spotts
Social Media for Scientific Institutions : How to attract young academics by using social media as a marketing tool
Bok av Daniel. Hurrle
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!