Liknande böcker
Digitales Empfehlungsmarketing : Konzeption, Theorien Und Determinanten...
Bok av Bettina Lis
Digitales Empfehlungsmarketing : Konzeption, Theorien und Determinanten...
Bok av Bettina Lis Simon Korchmar
Fake News, Propaganda, and Plain Old Lies : How to Find Trustworthy Info...
Bok av Donald A. Barclay
Low Cost Printing for Development : A printing handbook for Third World...
Bok av Jonathan Zeitlyn
The Consumerist Manifesto : Advertising in Postmodern Times
Bok av Martin P. Davidson
Medierna i samhället : kontinuitet och förändring : professorer i journa...
Bok av Ulla Carlsson
Journalism in a Small Place: Making Caribbean News Relevant, Comprehensi...
Bok av Juliette Storr
The U.S. Press and Iran : Foreign Policy and the Journalism of Deference
Bok av William A. Dorman Mansour Farhang William A. Dorman
Economic News, Sentiment, and Behavior
Bok av Juliane A. Lischka
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!