Liknande böcker
social organization : managing human capital through social media
Bok av Amelia Manuti
Thraen, Joachim Jan: Mastering Innovation in China
Bok av Joachim Jan. Thraen
Global Business Value Innovations : Building Innovation Capabilities for...
Bok av Anshu Saxena Arora
Saavedra, Claudio A.: The Marketing Challenge for Industrial Companies
Bok av Claudio A. Saavedra
Stampfl, Georg: The Process of Business Model Innovation
Bok av Georg. Stampfl
Marheineke:Designing Boundary Objects f
Bok av Marc. Marheineke
Co-Creation and Learning : Concepts and Cases
Bok av K.B. Akhilesh
Sustainable Growth in Global Markets : Strategic choices and managerial...
Bok av Rajagopal.
Sesselmann, Jörg: Empowering Brands with Customer Integration
Bok av Jörg. Sesselmann
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!