Liknande böcker
Assessing Foreign Business Environment and Its Uncontrollable Elements :...
Bok av Shakeel Ahmed
Consumers' Attitude Towards Mamak Food in Malaysia : Malaysia is a uniqu...
Bok av Kartina Abu Bakar
Exploring the Dutch and German Markets for Haka Tours : An exploratory d...
Bok av Ralph Van Den Broeck
The Marketing Practices and Problems of Mses in Addis Ababa : Emphasis o...
Bok av Girma Tefera
Communication and Strategy for Marketing Life Insurance : A test Case of...
Bok av Nicholas Oppong Mensah
Cultivation and Marketing of Asparagus Racemosus in Terai-Nepal
Bok av Bechu Kumar Vinwar Yadav
Marketing Strategies and Performance of Agricultural Marketing Firms : C...
Bok av Omotayo Adegbuyi
The Proficient Role of Positioning for a Successful Change : A Product's...
Bok av Sial Hassan
Exploring Customs, Rituals and Artifacts as Elements of Place Branding
Bok av Tariq Mahira
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!