Liknande böcker
A Study on the Marketing Effectiveness of the Sangam Dairy : With Refere...
Bok av Nenavath S Ayyappa Naik
The Proficient Role of Positioning for a Successful Change : A Product's...
Bok av Sial Hassan
Effect of Country Image on Consumers' Hypermarket Patronage Intentions :...
Bok av Kan Gongjian
A Comparative Case Study Investigating the Adoption of Crm : The Case of...
Bok av Parves Masud
After Effects of Brand Repositioning : A study to reveal the after effec...
Bok av Nouman Ahmed
A Theory of Value for All-Inclusive Vacations : A theory of value for al...
Bok av Teoman Duman
The Effect of Extrinsic Determinants on Consumer Evaluation
Bok av Mazaheri Tehrani Afrouz
Exploring the Dutch and German Markets for Haka Tours : An exploratory d...
Bok av Ralph Van Den Broeck
A Study on Customer Preference for the Private Brands of Big Bazaar
Bok av Bhai P S Lekshmi
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!