Liknande böcker
Attractions in Resorts World Sentosa. A review of its impact on consumer...
Bok av Patrick Sim Puay-I
Das Marketing von Apple. Garant einer unendlichen Erfolgsgeschichte?
Bok av Fabian Grünschläger
Marketing im Verlagswesen. Wie werben Verlage für Bücher?
Bok av André Lewrentz
Maßnahmen zur OnSite-Optimierung am Beispiel des Content-Management-Syst...
Bok av Oliver Menzel
Market selection and Market entry decisions for foreign markets. Lambert...
Bok av Elena Bergmann
Retail Branding. Der Handel ALS Marke
Bok av Justin Lemmens
Specifičnosti Ponasanja Potrosača U Procesu Koristenja Usluga
Bok av Amela Omerbasic
Ansatzpunkte der virtuellen Kundenintegration im Innovationsprozess
Bok av Nick Wassong
Off the wall. A content analysis of eWOM (Word-of-mouth) on Vans' Facebook community
Bok av Chris Huebner
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!