Liknande böcker
Off the wall. A content analysis of eWOM (Word-of-mouth) on Vans' Facebo...
Bok av Chris Huebner
An Ethical Review of Corporate Social Responsibility. Singtel Touches Hu...
Bok av Patrick Sim Puay-I
Marketing in der Rezession. Veränderte Konsummuster und Firmenstrategien
Bok av Sissy Steinbrecher
Das Marketing von Apple. Garant einer unendlichen Erfolgsgeschichte?
Bok av Fabian Grünschläger
Marketing im Verlagswesen. Wie werben Verlage für Bücher?
Bok av André Lewrentz
Der Schlüssel Zum Erfolg: Zielführend Kommunizieren
Bok av Hans-Jurgen Borchardt
Market selection and Market entry decisions for foreign markets. Lambert...
Bok av Elena Bergmann
Determinanten Der Kundenerwartung Und Deren Messung
Bok av Annike Stahl
Attractions in Resorts World Sentosa. A review of its impact on consumer experiential marketing
Bok av Patrick Sim Puay-I
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!