Liknande böcker
August Oetker und seine treibende Geschäftsidee
Bok av Giulia Knöpfle
The Bottom of the Pyramid. A case study on marketing products and services
Bok av Junaid Javaid
Mega Events in the Complex City.A Case Study of the 2004 Olympic Games i...
Bok av Manuela Stögerer, Lisa Faulenbach, Egle Rasimaviciute
The 'Antihero' Defying Clichés. A Study of a Character in George R.R. Ma...
Bok av Peggy Zawadil
An analytical case study on existing corporate communication strategies...
Bok av Jobaire Alam
A corpus-based study of the language used in book reviews
Bok av Renata Frosztega
The Politics of Knowledge on African Sexualities and its Effect on Women...
Bok av Gyaviira Kisitu
Differences of Founder Characteristics in High-Tech Spin-Offs. Which fac...
Bok av Michael Strommer
The Corporate Strategy of QANTAS Airways. a Case Study
Bok av Giulia Lucarelli
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!