Liknande böcker
Country-of-Origin Effects and Competitive Advantage : The Role of a Coun...
Bok av Philip Sipos
Major differences along the supply chain between B2B and B2C marketing w...
Bok av Sebastian Meyer
Entrepreneurship Higher Education in Europe : State of the Art and Marke...
Bok av Angelo Riviezzo
Brands, Colours, Images and the Bio-Sign. Influences of Food Label's Con...
Bok av Plamen Marchev
Social Media Marketing by Russian Luxury Hotels. Before, During and Afte...
Bok av Miraziz Bazarov
Reziproke Wirkungen Von Tempor ren Produktlinienerweiterungen Auf Die St...
Bok av Tim Becker
Validating the Social Media Strategies of Adidas and Nike on Facebook an...
Bok av Anna Lena Bischoff
How NIVEA uses the marketing mix to expand worldwide
Bok av Anonym
The Sauce You Need? Recommended Changes to Musalmah Food Industries' Product Range and Marketing Strategies
Bok av Niko Greger
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!