Liknande böcker
Intercultural Communication as a Strategy of Global Marketing : Marketin...
Bok av Kathrin Gerbe
Language and Power in the Discourse of an Islamist Thinker : A Case Study
Bok av Brahim Hiba
Al-Jazeera as a tool for Qatari foreign policy?
Bok av Sukayna El-Zayat
Packaging as a Competition Tool
Bok av Shruti Chaudhary
Language as Part of Intercultural Competence. Modern Languages and Their...
Bok av Markus Giesecke
Nation Branding Practices in Latin America : A Diagnosis of Brazil, Chil...
Bok av Eva Niesing
Psychoakustik und Sound-Engineering : Der neue Stellenwert des Hoerens i...
Bok av Marcus Herrmann
Anglizismen in Deutschen Werbeanzeigen Und Gesch ftsberichten. Designed...
Bok av Miriam Zaunbrecher
English Used as a Corporate Language in Non-English Companies
Bok av Sabine Lavid
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!