Liknande böcker
Country-of-Origin Effects and Competitive Advantage : The Role of a Coun...
Bok av Philip Sipos
Reziproke Wirkungen Von Tempor ren Produktlinienerweiterungen Auf Die St...
Bok av Tim Becker
Brand Extension. How Sub-Branding can be used to stretch a Brand effecti...
Bok av Lina Seil
The Sauce You Need? Recommended Changes to Musalmah Food Industries' Pro...
Bok av Niko Greger
Integrated Marketing Campaign : Using the Example of a Scientific Institute
Bok av Christian Rose
Success Factors of Brand Extension in International Marketing
Bok av Carolin Wobben
Integrating the Means-End Approach Into the Product Positioning Process...
Bok av Sabine Von Possel
How NIVEA uses the marketing mix to expand worldwide
Bok av Anonym
Should Brand Design Using Brand Personality Be Adapted to the Cultural Differencesof International Markets?
Bok av Fe Feltes
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!