Liknande böcker
Strategisches Und Operatives Marketing-Management. Unternehmensplanspiel...
Bok av Anna Lena Bischoff
Advertisement Reading. the Hidden Message in Marketing
Bok av Anna Lena Bischoff
Stevia. Das Neue Light? Innovationsmanagement Im Getr nke-Bereich Der Le...
Bok av Ann-Christine Bischoff
Social Media Marketing by Russian Luxury Hotels. Before, During and Afte...
Bok av Miraziz Bazarov
Country-of-Origin Effects and Competitive Advantage : The Role of a Coun...
Bok av Philip Sipos
The Impact of Consumer Ethnocentrism and Consumer Cosmopolitanism on Con...
Bok av Barbara Egger
A case study of EasyJet and the airline industry
Bok av Florian Mayer
Analysis of marketing strategies used by PepsiCo based on Ansoff's theory
Bok av Kristina Bachmeier
Validating the Social Media Strategies of Adidas and Nike on Facebook and Instagram
Bok av Anna Lena Bischoff
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!