Liknande böcker
Analysis of GIS-Software - A GIS Software Market Survey in the Business...
Bok av Ondrej Horsky
View on Reasons for Swedish Smes to Change or Not to Change Export Modes...
Bok av Tobias/ Lassek S / Gence Bruggemann Tobias/ Lassek S / Gence Br Ggemann
The impact of emotional branding on brand loyalty in the skin care market
Bok av Jennifer Sonntag
Shock Advertising. Are Consumer Responses Affected by Culture? a Case St...
Bok av Kerstin Holz
Dachmarke Premier League. Zur Markenstrategie der englischen Fußballliga
Bok av Alexander Dickopf
Kreativitätstechniken zur Entwicklung einer Produktinnovation und Markte...
Bok av Anonym
Social-Media-Strategie im Destinationsmarketing, untersucht anhand der G...
Bok av Angelika Wohofsky
'Hard Earned': The Not So Hidden Message of 'Bowtime'
Bok av Samantha Brough
The technology acceptance model (r-TAM) for mobile commerce. A revision and empirical evaluation
Bok av Rangappa Yaraddi
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!