Liknande böcker
Marketing with Strategic Empathy
Bok av Claire Brooks
Einstellungen Und Soziale Beeinflussung ALS Bedingungen Von Kaufabsichte...
Bok av Peter Schnedlitz
Umweltbewusstes Kaufverhalten Von Konsumenten
Bok av Kerstin Ch Monhemius
Savvy : Navigating Fake Companies, Fake Leaders and Fake News in the Pos...
Bok av Shiv Singh Rohini Luthra
Brandjam - Marc Gob
Bok av Marc. GobeÌ
Handbook of Research on Identity Theory in Marketing
Bok av M. Forehand
Handbook of Economic Psychology
Bok av Karl-Erik Wärneryd
Consumer Behaviour and Economic Growth in the Modern Economy
Bok
Wie unterscheidet sich die Wirkung von Print-Werbung und digitaler Werbung? Untersuchung physischer und psychischer Einflussfaktoren
Bok av Kathrin Huken
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!