Liknande böcker
Vom Werbespot zum interaktiven Werbedialog : Über die Veränderungen des...
Bok av Thomas Schierl
Medienmanagement Und ffentliche Kommunikation
Bok av Thomas Becker
Omgiven av idioter
Bok av Thomas Erikson
Lateinische Oralitat
Bok av Thomas Haye
12 talares tankar om möten
Bok
Krishantering : om ledarskap och kommunikation
Bok av Thomas Skoglund
Die Allm hliche Verfertigung Der Diagnose Im Reden
Bok av Thomas Spranz-Fogasy
Kundenabwanderung Und Kundenruckgewinnung : Verdeutlicht am Beispiel der...
Bok av Thomas Reimann
Sozialpsychologie der Mediennutzung. Motive, Charakteristiken und Wirkungen interpersonaler Kommunikation über massenmediale Inhalte
Bok av Thomas N. Friemel
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!